Vrácení zboží v zákonné lhůtě
V případě, že se rozhodnete vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, pomůžete hladkému a rychlému vyřízení tím, že budete postupovat následovně:
- Informujte nás prosím telefonicky (+420 773 963 775) nebo emailem info@e-baby.cz o Vašem záměru vrátit zboží
- Domluvíme se, zda zboží pošlete sami nebo zda máme pro zásilku poslat přepravce
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží, který jste dostali e-mailem spolu s fakturou nebo si jej můžete vytisknout zde FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu nebo jeho obalu při přepravě
- Vyčkejte dopravce nebo zboží odešlete na naši provozovnu (Adresa pro zaslání zboží: Tivali, s.r.o., Kolaříkova 1, Brno 621 00, tel: +420 773 963 775). Je možné zboží vrátit i osobně na výdejním místě.
- Po přijetí a kontrole vráceného zboží Vám vrátíme peníze nebo vyměníme zboží (dle domluvy)
Reklamace zakoupeného zboží
Snažíme se eliminovat množství reklamací tím, že prodáváme značkové a kvalitní zboží. Bohužel i tak není možné se jim vyhnout zcela. Pokud jste nuceni zakoupené zboží reklamovat, mrzí nás to a pokusíme se Vám tuto nepříjemnost usnadnit. Postupujte prosím takto:
- Informujte nás telefonicky (+420 773 963 775) nebo emailem info@e-baby.cz o Vašem záměru reklamovat zboží
- Domluvíme se, zda zboží pošlete sami nebo zda máme pro zásilku poslat přepravce
- Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu nebo jeho obalu při přepravě, přiložte kopii faktury a popis závady a další relevantní informace
- Vyčkejte dopravce nebo zboží odešlete na naši provozovnu (Adresa pro zaslání zboží: Tivali, s.r.o., Kolaříkova 1, Brno 621 00, tel: +420 773 963 775) Zboží můžete reklamovat i osobně na výdejním místě.
- Po přijetí zásilky začneme co nejdříve pracovat na rychlém vyřízení reklamace. O jejím průběhu Vás budeme informovat.